Gran canaria <3

hej hej allihopa :P
de e sån dålig uppdatering på den här bloggen men ska försöka bli bättre.
Idag har jag varit hemma från skolan kom liksom aldrig upp ur sängen så det blev en skön hemma dag för mig.

Jag och elena håller på att planera vår lilla stora resa till Gran canaria (vårat hemland) :p den blir förhoppningsvis nu i januari det ska bli såååå kul :D
resan fick vi i present av våra pappor såå snällt tack pappa :P

vi var ju där förra året och hade suuper kul men den här gången kommer det bli dubbelt så roligt.

 

En bild på flyg planet förra året.






Jag och Elena på min pappas restaurang som jag vet att vissa svenska bloggerskor besökt ;)

Kommentarer
Postat av: Leo

Snygga brudar ni e ;)

2011-01-18 @ 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0